All articles

  1. Am probleme când vreau să-mi fac cont (adresa de mail sau număr de telefon deja folosit)

  2. Am un voucher, cum îl folosesc?

  3. Care sunt planurile Zonga?

  4. Care sunt secțiunile Zonga?

  5. Cât costă Zonga Premium?

  6. Ce avantaje are față de alte servicii similare?

  7. Ce catalog muzical este pe Zonga?

  8. Ce este plata recurentă si cum o dezactivez?

  9. Ce este secțiunea de favorite?

  10. Ce este secțiunea de prieteni?

  11. Ce este secțiunea de recomandări?

  12. Ce este Zonga?

  13. Ce fac dacă mi-am șters contul de Facebook pe care l-am folosit la înregistrare?

  14. Ce functionalități are aplicația Zonga?

  15. Ce modalități de plată aveți?

  16. Ce tipuri de reclame există pe Zonga?

  17. Cu ce dispozitive este compatibilă aplicația?

  18. Cum dezactivez contul Zonga?

  19. Cum folosesc / instalez aplicația?

  20. Cum îmi fac cont?

  21. Cum plătesc?

  22. Cum pot face download la muzică? Cum pot descărca playlisturi offline?

  23. Cum pot face să nu mai apară muzica pe care o ascult pe Zonga pe profilul meu de Facebook?

  24. Cum pot trece la un alt plan Zonga?

  25. Cum schimb parola?

  26. De ce aveți nevoie de datele mele de contact și informații personale?

  27. De ce mi se cere numărul de telefon mobil la înregistrare?

  28. De ce nu merge să îmi accesez contul? Cum recuperez parola?

  29. De ce nu merge și din alte țări în afară de România?

  30. De unde setez notificările prin mail + newsletters / Cum mă dezabonez?

  31. Funcționalități Zonga

  32. Informații pentru artiști / reprezentanți ai artiștilor (manageri, impresari, case de discuri, PRi, iubite, mătuși etc)

  33. La ce calitate voi asculta muzica?

  34. Mi-am schimbat numărul de telefon pe care îl am setat în Zonga și nu îl pot modifica din setări. Ce fac?

  35. Pe ce dispozitive NU funcționează? Va funcționa vreodată?

  36. Pot folosi aplicația pentru mobil dacă nu am cont Zonga Premium?

  37. Voi putea descărca muzica în calculator?

Feedback and Knowledge Base