Am uitat parola / Cum schimb parola?

Dacă ai uitat parola contului tău Zonga, o poți reseta urmând pașii de mai jos:
  • Accesează Zonga - „Intri în cont” - „Ai uitat parola?”, iar de aici o vei putea reseta în baza adresei de mail, a numărului de telefon sau a username-ului tău. 
  • Dacă nu mai ții minte username-ul, adresa de mail sau numărul de telefon cu care te-ai înregistrat sau dacă nu mai ai acces la ele, te rugăm să ne contactezi la adresa feedback [at] zonga [punct] ro.
Dacă vrei să schimbi parola, poți face acest lucru din setările contului, urmând pașii:
  1. De pe web: din secțiunea „Contul meu” (în colțul din dreapta sus) - „Parola”, unde trebuie completat câmpul „Parola veche și apoi introdus / confirmat parola nouă.
  2. De pe iOS: din secțiunea „Setări” - „Setări cont” - „Setări cont” - „Schimbă parola
  3. De pe Android: din secțiunea „Setări” - „Cont” - „Setări cont” - „Schimbă parola

Feedback and Knowledge Base