Probleme tehnice

Te rugăm să descrii problema întâmpinată cu cât mai multe detalii, astfel încât să o putem rezolva mai ușor.

Cum putem îmbunătăți aplicațiile Zonga din punct de vedere tehnic?

Aţi folosit toate voturile şi nu veți putea posta o sugestie nouă, dar aveţi posibilitatea să căutaţi în continuare şi să adăugați comentarii la sugestiile existente.

Există două moduri de a obţine mai multe voturi:

  • Atunci când un administratorul închide o sugestie pe care aţi votat-o, veţi obţine voturile aferente înapoi.
  • Puteți înlătura voturile asociate unei sugestii care beneficiază de suportul dvs.
  • Pentru a vedea sugestiile pe care le-ați votat deja, selectaţi filtrul "feedback-ul meu",și selectează "Sugestiile mele deschise".
(Procesare …)

Introduceţi sugestia dvs și vom cerceta dacă acesta există deja.

În cazul în care o idee similară există deja, puteți sprijini și comenta pe ea.

În cazul în care nu există, de a putea posta ideea ta, astfel încât ceilalți pot suporta.

Introduceţi sugestia dvs și vom cerceta dacă acesta există deja.

  1. 1 vot
    votează
    Sign in
    Verificați!
    (procesare)
    Reset
    sau înregistrați-vă cu
    • facebook
    • google
      Password icon
      înregistrați-vă ca (Sign out)
      Mai aveți ! (?) (Procesare …)
      0 comentarii  ·  marchează această sugestie ca find nepotrivită…  ·  Administrator →
    • Zonga Crush

      Am activat zonga premiul. Ma tot lovesc de problema ca tot da crush aplicatia pur si simplu se inchide in mijlocul melodiei. Mentionez ca am toate update-urile facute si la telefon si la aplicatie.

      4 voturi
      votează
      Sign in
      Verificați!
      (procesare)
      Reset
      sau înregistrați-vă cu
      • facebook
      • google
        Password icon
        înregistrați-vă ca (Sign out)
        Mai aveți ! (?) (Procesare …)
        1 comentariu  ·  Zonga pentru iPhone  ·  marchează această sugestie ca find nepotrivită…  ·  Administrator →
      • Melodii sterse

        Salut! Toate melodiile din aplicatie s-au sters singure! Nu mi se pare normal, chestia asta intamplandu-se a 2-a oara! Va rog sa rezolvati problema!

        1 vot
        votează
        Sign in
        Verificați!
        (procesare)
        Reset
        sau înregistrați-vă cu
        • facebook
        • google
          Password icon
          înregistrați-vă ca (Sign out)
          Mai aveți ! (?) (Procesare …)
          0 comentarii  ·  Zonga pentru iPhone  ·  marchează această sugestie ca find nepotrivită…  ·  Administrator →
        • Probleme Date mobile

          Nu reusesc sa setez Zonga sa funcționeze pe date mobile. Setez “on” și când ies din setări se Închide automT opțiunea de date mobile. De ce? Ce e de făcut? Am reinstalat aplicatia și nimic...

          1 vot
          votează
          Sign in
          Verificați!
          (procesare)
          Reset
          sau înregistrați-vă cu
          • facebook
          • google
            Password icon
            înregistrați-vă ca (Sign out)
            Mai aveți ! (?) (Procesare …)
            0 comentarii  ·  Zonga pentru iPhone  ·  marchează această sugestie ca find nepotrivită…  ·  Administrator →
          • 2 intrebari

            Nu stiu unde sa postez intrebarea asa ca o pun aici. De aceea nu am incadrat-o la nicio categorie.

            1. Am abonament Vodafone cu Zonga Plus pana la finalul contractului. Eu am deja creat un cont asociat numarului meu de telefon. Cand ma loghez pe site, imi apare ca sunt pe planul Free. Cum pot afla care este statusul corect al contului meu.
            2. cu acelasi cont pot asculta muzica si pe telefon dar si pe calculator/laptop? Nu am gasit nicaieri in Help sau FAQ un raspuns clar.
            Multumesc si scuze daca intrebarile sunt postate in categoria gresita.

            3 voturi
            votează
            Sign in
            Verificați!
            (procesare)
            Reset
            sau înregistrați-vă cu
            • facebook
            • google
              Password icon
              înregistrați-vă ca (Sign out)
              Mai aveți ! (?) (Procesare …)
              0 comentarii  ·  marchează această sugestie ca find nepotrivită…  ·  Administrator →
            • Sincronizare aplicație android cu player auto

              Ascult muzică în maşina, conectez telefonul la player prin USB. Nu funcționează tastele pentru schimbarea melodiilor de pe playerul auto, mai mult decât atât, aplicația nu funcționează în vedere landscape... Vă rog să rezolvați problema în cel mai scurt timp altfel, o să mai pierdeți din abonați!

              4 voturi
              votează
              Sign in
              Verificați!
              (procesare)
              Reset
              sau înregistrați-vă cu
              • facebook
              • google
                Password icon
                înregistrați-vă ca (Sign out)
                Mai aveți ! (?) (Procesare …)
                0 comentarii  ·  marchează această sugestie ca find nepotrivită…  ·  Administrator →

                Salut!

                Modul landscape nu a fost încă implementat în cadrul aplicației, însă am notat sugestia ta și am transmis-o mai departe colegilor de la departamentul tehnic.
                În ceea ce privește situația descrisă în car mode, ne pare rău că întâmpini neplăceri. Am notat sesizarea ta, însă, momentan ne concentrăm pe îmbunătățirea aplicației de mobil și a variantei Web.
                Mulțumim pentru înțelegere!

                O zi frumoasă,
                Roxana

              • Am un s 8 si cu versiunea curenta Zonga imi redeschide haotic aplicatia.

                Am un s 8 si cu versiunea curenta Zonga imi redeschide haotic aplicatia. Va rog sa imi oferiti versiunea mai veche si stabila pana va apareamultumesc

                7 voturi
                votează
                Sign in
                Verificați!
                (procesare)
                Reset
                sau înregistrați-vă cu
                • facebook
                • google
                  Password icon
                  înregistrați-vă ca (Sign out)
                  Mai aveți ! (?) (Procesare …)
                  1 comentariu  ·  Zonga pentru Android  ·  marchează această sugestie ca find nepotrivită…  ·  Administrator →

                  Salut, Bogdan!

                  În cazul în care folosești un widget al aplicației, te rog să renunți la utilizarea acestuia. Pregătim un fix care să rezolve o mare parte din bug-urile întâmpinate.
                  Dacă situația este alta, te rog să revii cu un mesaj pe adresa feedback@zonga.ro cu mai multe detalii (în ce condiții se deschide aplicația), device-ul utilizat și versiunea de sistem de operare.

                  O seară frumoasă,
                  Roxana

                • Versiunea 3.9.11

                  După versiunea 3.9.11 îmi iese din aplicație in momentul când am accesez muzica descărcată..:(!!

                  1 vot
                  votează
                  Sign in
                  Verificați!
                  (procesare)
                  Reset
                  sau înregistrați-vă cu
                  • facebook
                  • google
                    Password icon
                    înregistrați-vă ca (Sign out)
                    Mai aveți ! (?) (Procesare …)
                    0 comentarii  ·  Zonga pentru iPhone  ·  marchează această sugestie ca find nepotrivită…  ·  Administrator →
                  • 1 vot
                    votează
                    Sign in
                    Verificați!
                    (procesare)
                    Reset
                    sau înregistrați-vă cu
                    • facebook
                    • google
                      Password icon
                      înregistrați-vă ca (Sign out)
                      Mai aveți ! (?) (Procesare …)
                      0 comentarii  ·  Zonga pentru iPhone  ·  marchează această sugestie ca find nepotrivită…  ·  Administrator →

                      Salut!

                      Între timp, am lansat un nou update al aplicației. Te rog să faci update-ul disponibil în store și dacă situația persistă să revii cu un mesaj pe adresa feedback@zonga.ro cu un reminder al situației întâmpinate, device-ul utilizat și versiunea de iOS.

                      Mulțumesc și aștept vești!

                      O zi frumoasă,
                      Roxana

                    • ‘Eroare de conexiune’

                      Buna ziua! Am ultimul update, 3.9.8, dar am observat ca la anumite melodii va apărea notificarea ‘eroare de conexiune’, indiferent dacă sunt pe date sau pe wifi, neavând probleme cu Internetul.

                      14 voturi
                      votează
                      Sign in
                      Verificați!
                      (procesare)
                      Reset
                      sau înregistrați-vă cu
                      • facebook
                      • google
                        Password icon
                        înregistrați-vă ca (Sign out)
                        Mai aveți ! (?) (Procesare …)
                        în analiză  ·  0 comentarii  ·  Zonga pentru iPhone  ·  marchează această sugestie ca find nepotrivită…  ·  Administrator →
                      • Probleme S8 Plus & FaceWidget

                        Bună ziua,

                        Am observat ca pe S8 Plus, in momentul in care intru in aplicație si dau play la orice melodie, nu imi apar controalele de muzică in facewidget pe ecranul de blocare si nici nu pot co grila playerul cu ajutorul unei casti bluetooth.

                        Dacă intru din nou în aplicație, pun pauza la melodia curentă apoi dau play si blochez telefonul, totul functioneaza fara probleme, pana închid aplicația, când o deschid din nou,problema reapare.

                        Multumesc,
                        Mihnea-Theodor TUDOR

                        6 voturi
                        votează
                        Sign in
                        Verificați!
                        (procesare)
                        Reset
                        sau înregistrați-vă cu
                        • facebook
                        • google
                          Password icon
                          înregistrați-vă ca (Sign out)
                          Mai aveți ! (?) (Procesare …)
                          0 comentarii  ·  Zonga pentru Android  ·  marchează această sugestie ca find nepotrivită…  ·  Administrator →

                          Salut, Tudor!

                          În primul rând, mulțumim pentru mesaj! Ne pare rău că întâmpini inconvenințe.
                          Am rugămintea să revii cu un mesaj pe adresa feedback@zonga.ro pentru a putea investiga.
                          Include în acesta: detaliile de mai aici, numărul de telefon cu care ești înregistrat, versiunea de Android și cea de Zonga.
                          Mulțumesc!

                        • Update cu probleme

                          Dupa update-ul la 3.9.2, nu mai pot sa deschid aplicatia. Ea se inchide imediat dupa pornire.

                          1 vot
                          votează
                          Sign in
                          Verificați!
                          (procesare)
                          Reset
                          sau înregistrați-vă cu
                          • facebook
                          • google
                            Password icon
                            înregistrați-vă ca (Sign out)
                            Mai aveți ! (?) (Procesare …)
                            0 comentarii  ·  Zonga pentru iPhone  ·  marchează această sugestie ca find nepotrivită…  ·  Administrator →

                            Salut!

                            În primul rând, mulțumim pentru mesaj! Ne pare rău că întâmpini neplăceri.
                            Te rog să revii cu un mesaj cu numărul de telefon, device-ul folosit si versiunea de iOS pe adresa feedback@zonga.ro în cazul în care situația se mai produce.
                            Mulțumesc!

                          • 1 vot
                            votează
                            Sign in
                            Verificați!
                            (procesare)
                            Reset
                            sau înregistrați-vă cu
                            • facebook
                            • google
                              Password icon
                              înregistrați-vă ca (Sign out)
                              Mai aveți ! (?) (Procesare …)
                              0 comentarii  ·  marchează această sugestie ca find nepotrivită…  ·  Administrator →
                            • NU SE ACTIVEAZA ZONGA PREMIUM

                              PE DATA DE 10.07 2017 TREBUIA SA SE REINNOIASCA PLANUL PREMIUM SI IN SCHIMB SPUNE CA AM PLANUL FREE.ABONAMENTUL ESTE PLATIT SI DEJA AM PIERDUT 5 ZILE DIN EL. VA ROG REZOLVATI

                              1 vot
                              votează
                              Sign in
                              Verificați!
                              (procesare)
                              Reset
                              sau înregistrați-vă cu
                              • facebook
                              • google
                                Password icon
                                înregistrați-vă ca (Sign out)
                                Mai aveți ! (?) (Procesare …)
                                1 comentariu  ·  Zonga pentru Android  ·  marchează această sugestie ca find nepotrivită…  ·  Administrator →
                              • Buna ziua!

                                Buna ziua! Am primit mesaj de la Vodafone ca voi beneficia gratuit de abonamentul Zonga. Cum sa renunt la abonam. platit dar sa am acces la acest/ acelasi cont ptr a pastra playlisturile create.

                                2 voturi
                                votează
                                Sign in
                                Verificați!
                                (procesare)
                                Reset
                                sau înregistrați-vă cu
                                • facebook
                                • google
                                  Password icon
                                  înregistrați-vă ca (Sign out)
                                  Mai aveți ! (?) (Procesare …)
                                  0 comentarii  ·  Zonga pentru iPhone  ·  marchează această sugestie ca find nepotrivită…  ·  Administrator →
                                • Zonga Web nu functioneaza

                                  www.zonga.ro nu se deschide. Am incerca si pe mobil si pe Wi Fi si pe 4G, si pe desktop. E complet mort. Ce se intampla?

                                  1 vot
                                  votează
                                  Sign in
                                  Verificați!
                                  (procesare)
                                  Reset
                                  sau înregistrați-vă cu
                                  • facebook
                                  • google
                                    Password icon
                                    înregistrați-vă ca (Sign out)
                                    Mai aveți ! (?) (Procesare …)
                                    0 comentarii  ·  Zonga pentru web / desktop  ·  marchează această sugestie ca find nepotrivită…  ·  Administrator →

                                    Salut, Emil!

                                    Am făcut unele lucrări de mentenanță azi dimineață, iar din acest motiv este posibil ca serviciul să nu fi funcționat în condiții optime.

                                    Dacă mai întâmpini probleme, suntem aici.

                                    O zi frumoasă,
                                    Magda

                                  • Nu toate melodiile de pe platforma functioneaza

                                    Problema a fost reprodusa pe: aplicatia Android (Nexus 5x), Chrome (Win10, Linux Mint)

                                    Nu toate melodiile din catalogul dumneavoastra pot fi ascultate. Ce se intampla de obicei, pe mobile si pe browser, e ca melodia arata ca si cum s-ar incarca, dar nu se intampla nimic.

                                    Am mai semnalat o data aceasta problema si m-ati incurajat sa instalez aplicatia Beta, ceea ce am si facut, dar problema persista.

                                    Nu reusesc sa fac debugging pe aplicatie, dar m-am uitat putin in consola din browser.

                                    Testul a fost facut pe melodiile din albumul Run The Jewels 3.

                                    Aceasta este eroarea - http://prntscr.com/etlilk

                                    11 voturi
                                    votează
                                    Sign in
                                    Verificați!
                                    (procesare)
                                    Reset
                                    sau înregistrați-vă cu
                                    • facebook
                                    • google
                                      Password icon
                                      înregistrați-vă ca (Sign out)
                                      Mai aveți ! (?) (Procesare …)
                                      0 comentarii  ·  Zonga pentru web / desktop  ·  marchează această sugestie ca find nepotrivită…  ·  Administrator →
                                    • Buna ziua, In Zonga pentru web / desktop nu am gasit butoane / meniu contextual pentru navigare inainte sau inapoi in browser-ul principal.

                                      Buna ziua, In Zonga pentru web / desktop nu am gasit butoane / meniu contextual pentru navigare inainte sau inapoi in browser-ul principal. Ca sa revin la o pagina anterioara trebuie sa fac inca o data toti pasii necesari in loc sa apas un simplu buton "Inapoi" (in Zonga) sau butonul Back al mouse-ului. Va multumesc anticipat. Cu stima, Eugen Vilcu

                                      1 vot
                                      votează
                                      Sign in
                                      Verificați!
                                      (procesare)
                                      Reset
                                      sau înregistrați-vă cu
                                      • facebook
                                      • google
                                        Password icon
                                        înregistrați-vă ca (Sign out)
                                        Mai aveți ! (?) (Procesare …)
                                        0 comentarii  ·  Zonga pentru web / desktop  ·  marchează această sugestie ca find nepotrivită…  ·  Administrator →

                                        Salut, Eugen!

                                        În primul rând, mulțumim pentru sugestii!
                                        Le-am transmis colegilor din departamentul tehnic care le vor analiza pentru următoarele update-uri.

                                        Mulțumim!
                                        O zi frumoasă,
                                        Magda

                                      • Aplicatia pentru desktop nu reda toate melodiile din playlist.

                                        Playlist descarcat complet pe desktop, in modul offline playerul sare peste multe melodii, incearca sa le redea, nu reuseste si trece la urmatoarea. Am incercat sa creez un playlist doar cu melodiile care nu mergeau redate in primul playlist dar fara succes...

                                        7 voturi
                                        votează
                                        Sign in
                                        Verificați!
                                        (procesare)
                                        Reset
                                        sau înregistrați-vă cu
                                        • facebook
                                        • google
                                          Password icon
                                          înregistrați-vă ca (Sign out)
                                          Mai aveți ! (?) (Procesare …)
                                          0 comentarii  ·  Zonga pentru web / desktop  ·  marchează această sugestie ca find nepotrivită…  ·  Administrator →
                                        • Utilizare procesor peste 50% pe Windows/Chrome

                                          Avand deschis aplicatia in browser (deci versiunea web), daca in partea de mijloc al aplicatiei este afisata pagina unui artist (cu imaginea in sus blurred) atunci utilizarea de procesor se urca peste 50% si sta asa pana se scimba pagina afisata in mijloc.
                                          Daca raman pe pagina "Descopera" sau altele, atunci utilizarea de procesor ramane normala, in jur de 2-5%.

                                          1 vot
                                          votează
                                          Sign in
                                          Verificați!
                                          (procesare)
                                          Reset
                                          sau înregistrați-vă cu
                                          • facebook
                                          • google
                                            Password icon
                                            înregistrați-vă ca (Sign out)
                                            Mai aveți ! (?) (Procesare …)
                                            0 comentarii  ·  Zonga pentru web / desktop  ·  marchează această sugestie ca find nepotrivită…  ·  Administrator →
                                          ← Anterior 1 3
                                          • Nu vedeți sugestia dvs?

                                          Feedback şi Baza de cunoştinţe