Ideea mea este...

Probleme pe iphone X

Buna seara,
Aplicatia dumneavoastra nu mai functioneaza pe iphone x. Se intrerup melodiile, iar unele nu pornesc.
Va multumesc,
Daniel Coman

1 vot
votează
Sign in
Verificați!
(procesare)
Reset
sau înregistrați-vă cu
  • facebook
  • google
    Password icon
    sunt de acord cu terms of service
    înregistrați-vă ca (Sign out)
    Mai aveți ! (?) (Procesare …)
    Daniel Coman a propus această sugestie  ·   ·  marchează această sugestie ca find nepotrivită…  ·  Administrator →
    finalizate  ·  AdminEchipa Zonga (Administrator, Zonga) a raspuns  · 

    Salut, Daniel!

    Ne pare rău că întâmpini dificultăți :(
    Recomandarea noastră este să dezinstalezi aplicația și să o reinstalezi. Poți face acest lucru apasând lung pe iconița Zonga – ulterior pe x-ul apărut și pe Delete. Ulterior, poți reinstala aplicația din Itunes Store.

    Din păcate, la reinstalare vei pierde conținutul descărcat (în cazul în care acestă există). Îl poți descărca ulterior din nou dacă playlist-urile există online folosind o conexiune wifi pentru a evita consumul de date.

    Mulțumesc și aștept vești pe adresa feedack@zonga.ro dacă mai întâmpini dificultăți!

    O seară frumoasă,
    Roxana

    0 comentarii

    Sign in
    Verificați!
    (procesare)
    Reset
    sau înregistrați-vă cu
    • facebook
    • google
      Password icon
      sunt de acord cu terms of service
      înregistrați-vă ca (Sign out)
      Trimite...

      Feedback şi Baza de cunoştinţe