Ideea mea este...

Nu imi funcționează!

Deși am contul premium si plătesc de cateva luni câte 3 euro lunar imi arată ca nu am contul premium activat -> a apărut o eroare in sistem si acolo s a terminat totul. Ar trebui sa rezolve! Nu stiu ce sa ma mai fac cu el.. Plătesc degeaba !

2 votes
Vote
Sign in
(thinking…)
Sign in with: facebook google
Signed in as (Sign out)
You have left! (?) (thinking…)
M.Florea shared this idea  ·   ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

3 comments

Sign in
(thinking…)
Sign in with: facebook google
Signed in as (Sign out)
Submitting...
  • M.Florea commented  ·   ·  Flag as inappropriate

    O sa iti descuriu pe larg, cat pot ce mi se întâmpla. Probabil aj verificat si am contul premium activ de cateva luni bune asta inseama ca plătesc lunar 3€ pt acest serviciu. De cateva saptamâni atunci cand vreau sa ascult muzica din playlist ul meu, imi apare pe majoritatea melodiior inscripția de Premium, cand încerc sa intru pe ea imi apare un meniu de unde pot activa premium. Prima data cand apăs pentru premium imi apare mesajul felicitări, sau ceva de genul, ai activat planul free, dar eu plătesc pt premium.. In concluzie maj apăs o dată pentru a activa planul premium si in loc sa imi arate un msj cu "felicitări, ati activat planul premium " imi apare o eroare "ne pare rău a apărut o eroare... " ceva de genul asta. Sper sa imi Rezolvați problema sau o sa o rezolv singur renunțând la serviciu si ștergându-mi contul. Va mulțumesc in avans! O zi buna!

  • AdminEchipa Zonga (Customer Support Agent, Zonga) commented  ·   ·  Flag as inappropriate

    Salut,
    Pe contul cu numarul de telefon 0732820327, imi apare ca s-a activat un voucher pentru o luna din 07.03.2016 si pana in data de 07.04.2016. Acum ar trebui sa fie totul in regula. Poti sa te deloghezi din cont si sa te reloghezi sa vezi daca functioneaza?
    O zi faina,
    Mia

Feedback and Knowledge Base